Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Kuba9911 | użytkownik

imię i nazwiskoKuba M. adresVilvoorde zarejestrowany25.09.2007 @19:31:44 ostatnio na stronie13.12.2016 @21:03:07



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.facebook.com/jakubmazurphotography Gadu-Gadu8976829
digarty19 komentarze1550 posty na forum6

komputer / sprzęt
Nikon D600 (Nikkor 35mm 1:1.8, Nikkor 50mm 1:1.4, 1:2, Micro-Nikkor-P 55mm 1:3.5, Nikkor 18-105mm 1:3.5-5.6, Sigma 70-300mm APO macro DG)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
-chodzacawchmuarch    10.12.2007 @19:06:19
to takie kiczowate
przreklamowane
i nie nasze
-chodzacawchmuarch    10.12.2007 @19:04:30
ja tam walentynek nie trawie
:/
-chodzacawchmuarch    10.12.2007 @19:02:12
to fajnie:D
ja lizaków raczej nie jem :D
~dzarletka    10.12.2007 @19:00:57
no, ale są ^^
_______
Where do bad folks go when they die?
-chodzacawchmuarch    10.12.2007 @18:43:38
i co smakował
o chociaż Tobie się podoba bardziej kolorowe
to miłe
-chodzacawchmuarch    10.12.2007 @18:42:01
a nie:P
to drewniane serduszko pod lampa
~amfetaminowasiostra    08.11.2007 @19:06:45
dzieki.
_______
im drinking milk out of a galaxy i dont know
~PatiRybnik    07.11.2007 @22:07:12
hehehe :P
_______
"Dzień dzisiejszy to jutro, o które martwiłeś się wczoraj"
Dale Carnegie.
~PatiRybnik    07.11.2007 @22:04:06
hehhe do kitu, do kitu :P
_______
"Dzień dzisiejszy to jutro, o które martwiłeś się wczoraj"
Dale Carnegie.
~PatiRybnik    07.11.2007 @21:58:28
ah i dziękuję
_______
"Dzień dzisiejszy to jutro, o które martwiłeś się wczoraj"
Dale Carnegie.
~PatiRybnik    07.11.2007 @21:58:15
hehehe spokojnie Kubo jeszcze będą nie raz :P
_______
"Dzień dzisiejszy to jutro, o które martwiłeś się wczoraj"
Dale Carnegie.
~beyon65    04.11.2007 @11:07:51
Witam , pozdrawiam i zapraszam
~pablosso    03.11.2007 @15:19:39
dzięki, pozdrawiam.
~ravenhood    04.10.2007 @22:18:21
To był cel zamierzony! Chodziło mi o to, aby pokazać tą klatkę na pierwszym planie...
~sezonNaLecha    01.10.2007 @18:03:47
thx za komenta...
_______
"Niech sie dzieje wola nieba, z nią sie zawsze zgadzać trzeba
~feruss    30.09.2007 @19:59:53
Dzięki za ocenkę.
_______
"Nigdy nie walcz z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię to swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem" - motto życiowe
Poprzednia strona 1 ... 5 6 7 8
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt